4.11.2018

Easter Holidays




































































































































easter holidays have been in
the little village where
i spent all the summer when i was a kid.
-my grandmother's place-
this time almond trees welcomed me all covered with
pink and white flowers.
dry twigs said hello dressed in yellow and green.
everything was perfect,
missing it all.
missing my dear friends too,
time pass by but they are always there
laughing beautifully.
back again to town :)



estas pascuas las he pasado en el pueblo de mi abuela,
donde solía pasar todos los veranos cunado era pequeña.
esta vez los almendros cubiertos de flores rosas y blancas
me dierosn la bienvenida,
las ramitas secas vestidas de amarillo y verde
 me saludaron al pasar.
todo era perfecto,
y lo echo de menos.
echo de menos a mis amigas,
el tiempo pasa y ellas siguen ahí,
maravillosamente riendo.
de vuelta otra vez a la ciudad :)

0 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...